luni, 13 iulie 2009

Am scris un editorial pentru o revista din Romania

Iata mai jos editorialul pe care l-am scris pentru revista "24fun"

Treziti-va, dincolo de Prut este razboi...

De ceva timp, traiesc intr-un cosmar care se cheama Republica Moldova guvernata de comunisti. Se pare ca „dictatorul”, la cei aproape 70 de ani, se tine cu dintii de fotoliul care i-a adus miliardele de dolari familiei sale.

In fiecare dimineata ma trezesc cu un singur gind, sa pun capat acestui cosmar... Am avut sansa la 5 aprilie cind am mers constient la sectia de votare si mi-am ales viitorul democratic al tarii mele. Dar cosmarul de a doua zi a fost de nedescris. Am fost furata! Votul meu a fost furat cu nerusinare de putere! Si eu credeam ca acest cosmar a luat sfirsit... cand el abia incepuse... Groaza de pe 7 aprilie aproape ca nu poate fi descrisa. Asa intelege puterea sa apere tara, implicand tinerii in devastarea celor mai importante institutii ale statului?! Asa intelege puterea comunista sa-si apere cetatenii, omorand cu cruzime tinerii?! Pentru ca asta s-a intamplat dupa protestele din 7 aprilie. Trei tineri au fost omorati in batai de „bravii” politisti moldoveni. Dar moartea celor trei nu poate fi zadarnica. Ei sunt motivatia viitorului Basarabiei!
Mai am o sansa, la 29 iulie, o sansa pe care mi-au redat-o cele trei partide de opozie (PL, PLDM si AMN)! Ei au demonstrat ca nu ne-au tradat, in pofida terorii, amenintarilor la care i-au supus luni de zile puterea comunista de la Chisinau! Au demonstrat ca sunt consecventi, au verticalitate si, cel mai important, NU le este FRICA. Acum e randul nostru sa-i aparam! Sa le oferim tot sprijinul in lupta pentru Bine, scoaterea Basarabiei din „ghiara” torturii comuniste si readucerea Republicii Moldova pe fagasul normalitatii!

O sa ma trezesc si in acea dimineata de miercuri si o sa merg constient (absolut constient) la sectia de votare sa-mi aleg si de aceasta data viitorul democratic al tarii mele. Stiu ca imi vor fi puse obstacole de tot felul (trebuie sa votez doar acolo unde am viza de resedinta, trebuie sa fac multi km in plus pentru a-mi exprima votul). Dar nimic din toate acestea nu ma sperie! Sunt motivata, mai motivata decat oricand ca viitorul tarii mele este in mainile mele si in mainile a sute de mii de tineri care imi impartasesc gandurile, aspiratiile, idealurile!

Sunt sute de mii de tineri care vor sa puna capat acestui razboi intre Bine si Rau, intre trecut si viitor, intre teroare si democratie! Comunistii vor “sa-si apere patria” de orice suflare romaneasca. Eu vreau sa-mi apar patria de orice suflare comunista, de teroare si dictatura! Dar tu?!

Iata si linkul: http://iasi.24fun.ro/articol/treziti_va_dincolo_de_prut_e_razboi-3665.html






)

Niciun comentariu: