luni, 21 februarie 2011

Ghimpu: Secera o sa le taie capul comunistilor

Iata principalele declaratii pe care le-a facut liderul PL, Mihai Ghimpu, in saptamana care a trecut (la JURNAL TV):

* Secerea asta a lor mai devreme sau mai târziu o să le taie capul și lor. Noi trebuie să condamnăm crimele comunismului. Oricum, prea s-a aprins presa cu crimele. Acum avem un lucru important de făcut - alegerea președintelui. Dacă nu o facem până la alegerile locale din această primăvară/vară - dăm dovadă că nu suntem o putere.

* Dacă alegem președintele până la locale, atunci comuniștii se duc de-a șuia.

* Comuniștii de două ori au pierdut. Nu înțeleg ce mai vor. Votează omule de data asta președintele, conformează-te! Eu dacă pierdeam de două ori votam președintele, pentru că așa a vrut poporul. Eu în 2001 când am văzut rezultatul l-am întrebat pe Dumnezeu de ce m-a născut pe acest pământ, dar m-am conformat. Așa a vrut poporul. Un lucru trebuie să fie clar - Iapa comunismului a murit. Gata, ea nu mai trage căruța.

Niciun comentariu: