luni, 3 mai 2010

Libera in gandire

Azi, de Ziua Mondiala a Libertatii Presei, am avut invitati pe cinste la emisiuni, mai ales ca printre ei s-a numarat si fostul meu sef, cel care m-a invatat cum "se mananca" jurnalismul. Este vorba despre un foarte bun jurnalist, Arcadie Gherasim. Si nu regret niciodata ca in acea zi frumoasa de august 2003 am ajuns la Euro TV de unde a inceput totul. Acolo am invatat sa gandesc liber si sa spun ceea ce cred.

Anume pentru acest deziderat am stat 3 zile in greva foamei, alaturi de alti colegi de-ai mei de pe atunci. Si tot din acest motiv am plecat in toamna anului 2007 de la Euro TV atunci cand Angela Arama a interzis sa fie pus pe post un subiect de-al meu legat de ""Vocea Basarabiei".

Astazi sunt libera in gandire, o libertate pe care mi-o ofera si JURNAL TV, colegii cu care muncesc cot la cot.

Si ma gandesc daca dupa acel 7 aprilie, fosta guvernare comunista s-ar fi mentinut la putere mai exista oare JURNAL TV sau alte televiziuni care s-au lansat dupa?

Cu siguranta, mai sunt inca multe de facut asa incat presa sa fie cu adevarat a patra putere in stat, politicienii sa nu-i mai domine pe jurnalisti, iar ziaristii sa fie solidari intre ei.

Niciun comentariu: