luni, 12 octombrie 2009

Cernei si Urechean: dusmani

Consilierul AMN, Oleg Cernei a fost exclus din rândurile partidului. Cel puţin asta se conţine într-un comunicat al Serviciului de Presă al AMN, publicat în ziarul de partid “Alianţa“.

Solicitat de JURNAL să comenteze excluderea sa, Oleg Cernei a declarat că află din presă că a fost exclus şi cî nu înţelege logica excluderii din moment ce în CMC a fost creată o majoritate de 33 de consilieri. “N-am fost informat şi nici invitat la partid. Cred că doar Urechean ştie despre asta. Eu am fost vocea în partid care a promovat corectitudinea, transparenţa, am pledat pentru susţinerea oamenilor care au muncit în partid. Dacă liderul formaţiunii era de altă parere, au apărut şi divergenţele. Nu am fost de acord cu vinderea locurilor pe listă, promovarea oamenilod din afară. În AMN se promovează metodele comuniste”, a mai spus Cernei.

Potrivit aceluaşi comunicat al AMN, şi consilierul Mihai Ciobanu a fost exclus din partid pentru “acţiuni incompatibile cu statutul de membru al AMN“.

In replica,Serafim Urechean a declarat că s-a luat această decizie mai bine de o lună în urmă.

“În AMN nu se comercializează nimic. Există anumite criterii de elaborare a listelor electorale. Cernei a făcut asemenea declaraţii şi în ajunul alegerilor. Supraaprecierea lui Cernei a dus la excluderea lui din partid. În pus, Cernei a adus şi unele prejudicii formaţiunii”, a mai declarat Urechean. Liderul AMN a mai precizat că Cernei şi Ciobanu au lucrat în campaniile electorale precedente pentru alte formaţiuni. “I-am surprins pe cei doi la Sângerei făcând agitaţie pentru alt partid şi distribuind pliantele altui partid. Atunci trebuiau excluşi din AMN, dar i-am iertat”, a mai spus Urechean.

Întrebat ce se va întâmpla dacă Oleg Cernei nu va mai susţine majoritatea creată în CMC, Urechean a spus: “Să se ducă cu comuniştii”.

Niciun comentariu: