vineri, 26 decembrie 2008

Concluzii la sfirsit de an...

Acum cind stau si ma gindesc, anul 2008 mi-a adus multe si frumoase realizari. Inceputul anului m-a gasit fara un loc de munca, pentru ca plecasem de la EuroTV fara ca sa stiu ce voi face mai departe. Dar nu am stat decit citeva saptamani "somera", pentru ca mi-a venit o oferta de la TVC 21, post de televiziune care avea doar stiri in limba rusa. Asa ca trebuia sa formam o echipa pentru stirile in limba romana. A fost o provocare interesanta pe care am acceptat-o cu placere.

Si pentru ca sa apreciati singuri eforturile echipei noastre de stiri, vedeti mai jos un scurt filmulet despre ce am reusit sa realizam in 2008.

In toamna, am decis sa realizez si o emisiune, pentru a-i aduce in fata telespectatorilor pe cei care iau decizii si influenteaza evenimentele in Republica Moldova. Este vorba despre oameni politici si reprezentanti ai Guvernului, ce-i drept cei din urma accepta cu mare greu sa vina in fata oamenilor, in cadrul emisiunilor, ca sa spuna ce au facut pentru bunastarea cetatenilor. Probabil nu au ce spune...

Pina acum am realizat emisiuni cu fostul premier, Vasile Tarlev, cu fostul ministru al Economiei, Valeriu Lazar, cu cel de-al doilea presedinte al R. Moldova, Petru Lucinschi, cu liderii politici Vlad Filat si Dumitru Diacov, cu deputatul PCRM, Vladimir Turcan, cu primarul capitalei, Dorin Chirtoaca, cu presedintele CMC, Eduard Musuc, dar si cu presedintele Parlamentului, Marian Lupu.

Dar greul cred ca abia incepe...

Tuturor va doresc un nou an fericit, cu multe realizari frumoase si fie ca numai lucruri bune sa vi se intimple! LA MULTI ANI !!!

2 comentarii:

Alexandru Cozer spunea...

Felicitari si multa bafta in tot ce faceti! Fie ca 2009 s fie un an si mai fructuos si plin de realizari pentru toti cei de la TVC 21!

Anonim spunea...

multumesc mult! si tie multe realizari frumoase!