luni, 6 septembrie 2010

Dezamagita de atata indiferenta

E adevarat ca partidele politice din AIE nu au muncit suficient pentru un rezultat bun la referendum, e adevarat ca mai mult s-au certat decat sa-si coordoneze actiunile si sa demonstreze unitate, e adevarat ca Partidul Comunistilor este inca puternic (dar nu foarte puternic), dar este tot atat de adevarat ca si cetatenii au partea lor de vina cand manifesta atata indiferenta fata de viitorul lor.

Ne intrebam de ce traim asa de greu, de ce nu ni se respecta libertatile fundamentale, de ce nu avem o justitie incoruptibila si multe alte dece-uri. Dar ar trebui sa ne mai intrebam ce facem noi personal pentru a trai mai bine?!

Am fost la referendum pentru ca imi pasa de viitorul tarii mele. Am fost la referendum pentru ca vreau sa imi aleg singura presedintele, pentru ca vreau sa traiesc bine in tara mea si sa nu fiu nevoita sa plec peste hotare (pentru ca acolo sunt condiitiile de trai mai bune).

Voi merge si la viitoarele alegeri, tot din aceste motive. Dar tu?

5 comentarii:

Dumitru spunea...

Vom mersi si la urmatoarele alegeri ...

http://secretelefrumusetiimk.blogspot.com/ spunea...

am fost si eu la referendum si voi continua sa votez pentru ca in comparatie cu altii eu recunosc valoare votului meu.

Anonim spunea...

Nu-ti face griji, PCRM este pe moarte. Daca nu acum peste 4 ani, dupa Voronin.

Anonim spunea...

Eu personal la urmatoarele alegeri deja nu ma duc. Hai sa le facem comunistilor felul: sa nu fie validate alegerile anticipate. Mai lasam actualii la guvernare, le mai dam o sansa pe un an.

Anonim spunea...

Eu personal la urmatoarele alegeri deja nu ma duc. Hai sa le facem comunistilor felul: sa nu fie validate alegerile anticipate. Mai lasam actualii la guvernare, le mai dam o sansa pe un an.