miercuri, 27 iulie 2011

Ciobanu pe Rosca sau invers?

Incidentul de astazi in care Iurie Rosca si veteranul de razboi Valeriu Ciobanu s-au luat la bataie in plina strada m-a facut sa-mi amintesc de un episod pe care l-am trait pe propria piele. S-a intamplat cu ani buni in urma, pe atunci eram reporter la EuroTV, mergeam la un eveniment de scandal pepecedist, ca sa zic asa. Cartelul Taranesc (de pe langa PPCD) isi alegea conducerea. Cand a vazut echipa de filmare, Rosca si-a iesit din fire, mi-a aruncat cuvinte ofensatoare si mi-a trantit cu violenta portiera in nas, asa incat daca as fi tinut-o cu mana, mi-ar fi rupt-o pur si simplu. Sa nu mai amintesc aici incidentul care s-a produs cu o veche prietena si colega de-a mea, Tatiana Tucanu, cand era reporter la ProTV si cand Iurie Rosca si-a permis sa o insulte ca la usa cortului. Iar eposodul de azi? Este o dovada in plus a violentei politicianului.

Niciun comentariu: