sâmbătă, 12 martie 2011

Libertate!

Joe Biden a simtit la Chisinau aerul LIBERTATII. Si eu l-am simtit. A fost aerul sperantei intr-un viitor fericit, aerul democratiei, aerul unui popor care s-a trezit, aerul unei tari care poate fi un exemplu. Acelasi lucru l-am simtit si la 7 aprilie, acelasi aer al LIBERTATII. Dar... ce a urmat dupa asta si ce urmeaza polueaza acest aer, il face murdar, plin de impuritatile unei societati care inca nu stie ce vrea.

Joe Biden este mandru de Republica Moldova! Noi? Doar stim sa ne plangem de mila...

Joe Biden crede ca Moldova este un exemplu si ca poate fi o poveste de succes. Noi? Noi nu credem in nimic.

Ceea ce s-a produs in Scuarul Teatrului de Opera si Balet a fost parca rupt din film. Am trait momente unice si mi-am spus ca meritam si noi sa traim intr-o tara de succes cu un popor de succes. Sa vedem din orice doar partea buna a lucrurilor, asa cum o fac americanii. Sa fim la fel de binevoitori pe strada, nu doar cand ne vin oaspeti. Sa credem in succesul tarii noastre!

Niciun comentariu: