miercuri, 6 ianuarie 2010

Unde-i Craciunul?

De cand avem un Craciun imartit in doua (nu stiu care bucata e mai mare) sunt mai dezorientata, iar sarbatorile de iarna ma prind intr-o stare de nostalgie profunda.

Si tot de cand am mai crescut un pic mi se face tot mai dor de Craciunul de alta data, cu multa zapada, cete de colindatori si bunica... Mi-e dor sa simt magia sarbatorilor de iarna...

Imi amintesc, la scoala fiind, cate emotii imi faceam in preajma Craciunului! Invatam colinde dintre cele mai interesante si inedite, pregateam un program "incarcat" si fuga prin troiene la profesori, pentru ca ei erau primii pe care ii colindam si carora incercam sa le aratam cat suntem de buni (ca doar asa am mai putea primi si o nota mai buna). Sunt amintiri extrem de frumoase si ma bucur acum ca am reusit sa-mi fac astfel de amintiri.

Asa cum spuneau si niste foarte buni invitati ai unei editii speciale de pe JURNAL TV (chiar in ajun de Craciun pe stil vechi) lumina sarbatorilor de iarna trebuie aprinsa in familie, spiritualitatea Craciunului trebuie de asemenea cultivata si mentinuta, in primul rand, in familie. Poate astfel vom incerca sa-i privim cu mai multa bunatate si seninatate pe cei din jurul nostru!

Craciun fericit tuturor! (indiferent de ziua cand marcati aceasta magica sarbatoare, odata toate se vor aranja la locul lor, asa cum ar trebui sa fie...)

Un comentariu:

Anonim spunea...

frumos blog!! serios. te invit pe pagina mea. http://www.podaridolj.blogspot.com/

catalin