joi, 14 mai 2009

Poantele lui Voronin

De citeva zile, de cind "incearca" o noua functie, una inedita pentru el, cea de presedinte al Parlamentului, Vladimir Voronin a oferit (nu doar presei) adevarate perle, cum mai rar ai ocazia sa le auzi de la demnitarul cu rangul cel mai inalt in statul nostru, Republica Moldova.

Pentru ca probabil habar nu are cum functioneaza Parlamentul si pentru ca nu a citit nici Regulamentul Legislativului, Vladimir Voronin o da in bara cam de fiecare data cind o chestiune este pusa la vot. Proaspatul speaker nu stie cum se numeste Biroul Permanent al Parlamentului, spunindu-i, intr-o declaratie in fata jurnalistilor, "comisia ceia"...

Iata si alte citeva perle de sef de stat si speaker pe nume Vladimir Voronin:
"Nu, eu nu, fetelor, nu ma jioc eu in declaratiile lu Urecheanu, intrebati-ma altceva..."

"De fapt, eu cu tine, Valea, nu am chef sa discut, stii, tu pe mine m-ai tradat de vreo trei ori si de atuncea... Ei, ce inseamna tradare, pentru mine inseamna mult tradarea." (asa Voronin a raspuns intrebarii jurnalistei de la radio "Europa Libera")

"Da pi 'mneata ce te intereseaza, asta e problema noastra... Ai sa ma tradezi daca eu am sa fiu la fel de credibil fata de dumneata cum am fost fata de dumnea ei, daca nu atunci n-o sa ai ocazia sa ma tradezi" (asa a continuat discutia de mai sus. Voronin explica ce inseamna pentru el tradarea...)

Voronin: Da, ia shi baiet zdravan, frumos! (catre paza lui de corp, care este mai multa decit jurnalistii)
Reporter (V. Botnaru): Da mie imi plac baietii istea, dar dati sa lucram...
Voronin: Da de mult iti plac baietii?
Reporter (V. Botnaru): Fetele mai mult imi plac :)
Voronin: Ie sama! :)))

Si la sfirsitul interviului: "Fetilor sinteti tari draguti, taaaari draguti!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

îşi bate joc cum poate