marți, 28 decembrie 2010

Ce am eu in comun cu Marian Lupu

Mi-am amintit zilele trecute ca am o problema cand vine vorba de directie, uneori mai incurc stanga cu dreapta, cam asa cum o face in aceste zile si liderul PD, Marian Lupu. Doar ca stanga-dreapta cand vorbim de miscare e cu totul altceva decat stanga-dreapta din politica (si mai ales politica moldoveneasca, unde acestea doua sunt atat de des confundate). Democratii spun ca au gasit aceleasi principii si pe stanga si pe dreapta. Eu, sincer, nu prea inteleg acest lucru. Dar sa vedem astazi ce surpriza ne mai pregatesc partidele. Ne va spune "La multi ani" in seara de Anul Nou Marian Lupu sau Vlad Filat (care in lipsa unui speaker poate deveni presedinte interimar)? Aici chiar situatia este imprevizibila, nu cred ca vreun analist politic stie cu exactitate ce se va intampla.

Un comentariu:

Tatiana Roşca spunea...

După îndelungate negocieri, cei 4 vor sta în rând, în noaptea de revelion, să ne felicite cu ocazia trecerii hotarului dintre ani, trecere pentru care, deocamdată, moldovenii nu au nevoie de viză! Iar mesajul de felicitare va fi plin de valori şi principii... :))))