luni, 18 octombrie 2010

Meniul electoral

In aceasta toamna avem parte de oferte cat se poate de tentante. Evident, vorbim despre ofertele si promisiunile electorale. PLDM lupta pentru o Moldova fara saracie, PD isi doreste o Moldova unita, PCRM vrea ca Moldova sa aleaga victoria, iar AMN pur si simplu isi face datoria, dar inca nu a venit cu promisiuni electorale. Nu stim deocamdata ce fel de Moldova vrea sa vada PL, dar stim ca formatiunea se va lansa in campania electorala la Cetatea Soroca.

SLOGANURILE celor mai importante partide:
PLDM – Moldova fara saracie!
AMN – Noi ne facem datoria!
PCRM – Moldova alege victoria!
PD – Pentru Moldova! Pentru tine!
PL inca nu a prezentat oferta electorala

Promisiuni pentru pensionari:

PD – cresterea pensiilor cu 25% anual
PLDM – sa majoreze pensia minima pana la 1300 lei
PCRM – cresterea pensiilor cu cel putin 17% anual, indexarea pensiilor de 2 ori pe an.

Promisiuni pentru tineri:

PCRM – pana in 2015 – invatamant gratuit
PD – investitii prioritare in domeniul invatamantului, ajutor unic de 5 000 familiilor tinere
PLDM - accesul la credite avantajoase pentru tinerii şi familiile cu venituri mici pentru procurarea locuinţelor


Asa ca intrati si cumparati :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!